perjantai 22. heinäkuuta 2011

Ahdistusta ja panikointia

Nyt en kyllä oo ihan varma siitä, että iskeeköhän mulle vielä paniikki tän KyJyilyn kanssa. Oon saanu alotettua vasta viis työtä, joten tässä muutaman viikon sisään pitäis saaha puikoille vielä 19 uutta työtä! Ei hertsileijjaa sanon minä :D miun suurin ongelma on se, että mulla ei oo tapana tehdä montaa työtä samaan aikaan, joten nytkin minuu on vaivannu se, että oon ihan vaan jo tottumuksesta yrittäny tehä yhden työn kerrallaan loppuun. Nyt taitaa olla semmonen tilanne, että mulla taitaa olla ensimmäistä kertaa ikinä tekeillä samaan aikaan neljä eri työtä! Eli kyseessä siis työt nro. 2, 3, 4 ja 5.
 
 

Heti vauvanpeiton jälkeen aloin tekemään noita ihania Totoro-lapasia, jotka on muuten valmiit, mutta niistä puuttuu vielä peukalot. Seuraavaks vuorossa oli palmikkoiset kämmekkäät TicoTico -langasta (toinen oikealta). Kämmekkäistä innostuneena päätin myös virkata sellaiset Isoveli -langasta. Uusimpana työnä on nuo vihreät sukat, jotka aloitin eilen illalla. Kunhan nämä valmistuu, niin pitää tehdä näistä vielä vähän tarkemmat esittelyt ja analyysit :) Kovasti oon muuten jo koittanu miettiä seuraavaa työtäni ja luulenpa, että pukoille pääsee jotkut ihan perussukat...tai palmikkoiset...tai pitsiset ;) Ainiiin! Pari työkaveria teki mulle neuletilauksen. Toinen halus mustat säärystimet ja toinen pinkit villasukat, joten todennäköisesti tulee nekin sit alotettua vielä tässä ennen 10.8.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti