torstai 18. huhtikuuta 2013

Kauluria ja myssyä

Tuossa jossain vaiheessa alkuvuotta alko jo hieman tökkimään tuo ainainen villasukkien neulominen ja kaipasin kipeesti jotain välitöitä. Tuo minun siippani on kova moottoripyörämies ja hän sitten keksi, että joku semmonen kauluri ajopuvun alla olis aika cool ja jees -juttu. No minä sit muistelin nähneeni miehen kaulurin ohjeen jossain Novitan lehdessä ja senpä innostamana lähdinkin sit lankaostoksille. Arvelin että varmaan joku perinteinen musta tai sininen ois miehen mieleen, mutta yllättäen hän haluski oranssin kaulurin! No minähän en pistäny vastaan :D 

Lankana käytin kaksinkertaista Isoveljeä ja puikot oli isot (en kyllä muista, että miten isot :D). Kaulurista tuli just semmonen ku pitikin, mutta kuvassa on vielä ihan muhkurainen, ku en kerent silittää ;)



Oon nyt innostunu lainailemaan kirjastosta käsityölehtiä ja sieltä matkaan tarttu Novita Talvi 2012 -lehti ja puikoille pääskin kannessa ollut pipo, jota olin himoinnu jo pidemmän aikaa. Miusta tuntuu, että mulla meni jossain kohti vähän vikaan, sillä ei tästä nyt jostain syystä tullu ihan semmosta ku kuvittelin :D No niinno siinä kohti on ainakin eroa, että en tehny noita korvaläppiä, mitkä varmaan olis kyllä ollu ihan kiva yksityiskohta.



Malli: Neulemyssy
Lanka: Seitsemän Veljestä ja Puro

Ihan oli kyllä kiva malli, mutta jotenkin tuo värimaailma ei vielä vakuuttanu minuu täysin...onneks meijän äiti tykästy tähän ja sai sen myötä itelleen uuden hatun :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti