sunnuntai 11. elokuuta 2013

Hupsut haaveet ja sukkakooste

Hahhaha! Kaikkeen se minäkin oon nenäni pistämässä :D niinku esimerkiksi tuo edellisessä postatuksessa mainostettu KYH :D joo voin kuule kertoo, että ei ihan lähteny tuo tempaus etenemään minun osalta kovinkaan laadukkaasti. Se esimerkiks kosahti jo siinä, kun päätin just sillon ensimmäisenä päivänä aloittaa virkkaamaan Novitan Usva -langasta peittoa. No joo, olin tehny sitä pari päivää innolla ja todennu sen jälkeen, että ehkä unohdan kaikki muut hommelit ja teen vaan tätä peittoa koko kesän. No viikon jälkeen alko näyttää vähän siltä, että ehkä siitä peitosta ei sittenkään tuu kovin kiva ja runttasin sen kaikkine rytkyineen pussiin ja kaapin perille odottelemaan parempia aikoja :D Että näinikkäästi.

No kun olin toennnu tästä peiton aiheuttamasta harmituksesta, tekasin parit sukat ja sit vielä yhen isomman projektin, josta teen ihan oman postauksensa ;) mutta tässä nyt kootusti tänä kesänä valmistuneet sukkaset (oon muute huomannu, että teen aika useesti tänne tämmösiä koosteita..varmaankin johtuu just siitä, ku päivittelen tätä niin harvakseltaan :D):


 Malli: Broken Seeds
Koko: Naisten
Lanka: Seitsemän veljestä
Puikot: Knit Pro nro 3


 Malli: Varressa Broken Seeds
Koko: Miesten (tilaustyönä)
Lanka: Seitsemän veljestä
Puikot: Knit Pro nro 3


 Malli: Körttisukat
Koko: Naisten
Lanka: Seitsemän Veljestä
Puikot: Ruusupuu nro 3


 Malli: Olga-sukat
Koko: Naisten
Lanka: Nalle
Puitkot: Knit Pro nro 2,5


Malli: Pitsisukat
Koko: naisten
Lanka: Seitsemän veljestä
Puikot: Knit Pro Cubics nro 3

Oon tainnu joskus mainostaakkin, että Facebookissa on Voihan Villasukka -ryhmä, josta oon saanu todella paljon hyviä uusia ohjeita ja muutenkin inspiraatiota. No uusimpana löytönä oli sieltä nuo Körtti-sukat. Ihan mahtavan helppo malli, mutta kuitenkin näyttävä :) näitä täytyy tehdä lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti