keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Oi ihana toukokuu (ja muutama muu)!

Kävin tuossa puhelimen muistia läpi ja sieltä putkahti esille kuva yksistä sukista, jotka olen ihan tyystin unohtanu esitellä. Ihme juttu sinänsä, koska kyseiset sukat on tällä hetkellä ihan omat lempparini ja ne on melkein aina mulla jalassa :)


Lanka: jotain ihanaa erikoista lankaa, jonka nimeä en muista
Puikot: Knit Pro nro 2,5

Oi että nuo sukat on minun mielestä sitten jostain syystä aivan ihanat! Tuo malli on jotenkin tosi kiva, vaikka se sinällään olikin vähän työläämpi kuin ihan perussukat..mutta ehkä se siinä onkin sit syynä siihen ihanuuteen ;) en tiiä, mutta on vähän ruennu kutkuttaa, että tekisin seuraavana työnänä uudet tämmöset!

Tuossa joulun alla sain vielä omien lahjasukkieni lisäks vielä tilauksen, jossa toiveena oli värikkäät lapaset & sukat ja niissä vois olla vielä jotain lisäjippoa. Kun sain nuo valmiiksi hankitut lankakerät käsiini, niin rakastuin heti noihin väreihin ja suunnitelin jo samoin tein, että haluaisin tehä itellenikin jotain tuosta samasta väriyhdistelmästä. Sen sijaan tämän tilaustyön suhteen mulla ei ollu minkäänmoista ideaa :D oon jotenkin tosi huono improvisoimaan päästäni jotain, vaan mulla pitää olla edessäni ihan selkee ohje, jossa on silmukkaluvut jne. valmiina. No aloin sitten selailemaan googlella erillaisia lapasmalleja ja kohdalle osui Jalasjärven lapasten ohje ja siihen ruutupiirros, jota hyödyntäen tein sitten lapaset omin pienin höystein :) Sukkien kohdalla en jaksanut alkaa säätämään kuvioiden kanssa, joten tein perus raitasukat, joista tuli kyllä myös oikein herkulliset :)


Malli: omat
Lanka: Seitsemän veljestä
Puikot: Ruusupuu nro 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti