lauantai 14. tammikuuta 2012

Kirpparikankahia x 3

Juu elikkä oon tässä taas pitkästä aikaa kolunnu noita kirppareita läpi ja on jopa tullu tehtyä jokunen löytökin...nimittäin ihania kangaspaloja oon onnistunu bongaamaan useammankin!


 Tämän ihanan sinisävysen kankaan ostin viime viikonloppuna ja tarkotuksena olis, että tekisin tästä pari semmosta jätti-isoa tyynyä. En oo kyllä ihan varma, että käykö tää niinku väriensä puolesta tänne minun kotiin, mutta eihän tuota nyt hyvänen aika voinu jättää ostamatta! Tuo pala on aika iso ja hintaa sillä oli vaan 4,50 e, elikkä ei juuri mitään. Ja sitten kun tuo on tosiaan ihan uus kangaspala, kun kaikki väritkin on vielä ihan kirkkaat jne.


 Paria viikkoa aikasemmin olin tehny jo nämä pari muuta kangaslöytöä. Elikkä tuo keltamusta kangas oli minusta taas niin älyttömän kaunista ja retroa, että pitihän se napata mukaan. Senkin kanssa tosin oli just tuo sama ongelma, että käykö se minun muuhun sisustukseen :D no vaan toisaalta..mulla on täällä niin värikästä, että eiköhän tuokin jossain kohti mene! Niin ja tästäkin siis suunnittelin tekeväni semmosia isoja sohvatyynyjä (huhuh, mulla taitaa ollakki kohta sohvat niin täynnä tyynyjä, ettei istumaan mahdu :). Hintaa tällä oli 5 euroa ja värit on ihanan kirkkaat vielä.


Tuon keltamustan kankaan ohella löysin samalta pöydältä myös tän aivan hitsin ihanan porkkana-kankaan, jolle en kyllä vielä oo keksiny käyttötarkotusta. Ja kuten nuo muutkin, niin pakko oli tämäkin ostaa, koska eihän sitä koskaan tiiä, että millonka JUST TÄMMÖSELLE tulee tarve ;) hintaa tällä oli 3,50 euroa. Samalta pöydältä löysin myös ison palan semmosta kivaa muffinssi -kuvioitua kangasta, jonka hinta oli 4 euroa. Pikkusen ajattelin, että käyttäisin sitä Tilda -juttuihin tai sit siitä vois vaikka tehä essun...joten eiköhän sillekin käyttöä löydy! Hitsinpimpulat, ku tuolla kirpparilla tekee aina tuommosia ihania löytöjä, joita ei sit millään malta jättää sinne tiskiin..niinpä sitä tavarata sitten aina kertyy kotona nurkat täyteen. Ja kaikki ihan vaan sen takia, että "kyllä minä tätä vielä joskus tarvihen, ihan varmasti tarviin" :D.

2 kommenttia:

  1. Upeita kangaslöytöjä! Kaksi alinta ovat aivan mahtavia!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) näemmä sitä aina välillä löytää, kun pitää silmänsä auki!

    VastaaPoista