keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Suunnitelmia kesän varalle

Teinpäs muuten Danielille pari viikkoa sitten niin pienet lapaset, että enpä varmaan ookkaan koskaan ennen tehnykkään tuommosia :)


Ai vitsit, oon tänä päivänä selaillu paljon nettiä ja muiden käsityöblogeja. Oon saanu paljon uusia inspiraatioita ja olis paljon erilaisia käsitöitä taas mielessä. Löysin pari nettikauppaa, joista voisin tilailla kankaita, mutta mulla on yks ongelma. En nimittäin osaa päättää mitä tilaisin! Esimerkiks täältä ja täältä löytyy aivan ihania trikoita. Pakko kyllä pistää jotain noista tilaukseen :) Lisäks oon alkanu haaveilla uudesta virkatusta tilkkupeitosta. Oon tässä lähes päivittäin ihastellu tuota miun edellistä peittoa ja muistellu miten kiva sitä oli tehdä..hmm. Joo, tämmösen minä taijankin kyllä ottaa kesän projektikseni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti