sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Uusia lankoja ja muuta ihanaa!

Ostin tuossa jokunen aika Joensuun Käsityövakasta ihania lankoja ja niistä rakastuin etenkin tuohon Fabeliin. Senpä vuoksi olikin pakko päästä ostamaan lisää Fabelia kaappiin ja värisävyksi valikoitui tämä vaaleanpunainen. Saas nähä, että mihinkä tän langan raaskii käyttää :)


Citymarketissa oli viime viikolla Novitan lanka-ale, jossa suunnilleen puolet valikoimasta oli -30%. Mukaan tarttui nämä mustat Nallen Aloe Vera -langat, sekä Nallen Kukkaketo. Lisäksi ostin Nallen ruskeata sävyä, josta aion tehdä veljen tulevalle vauvalle housut :)


Olen myös tässä pikkuhiljaa alkanu lämmetä ajatukselle virkkauksesta. En oo nimittäin juuri koskaan tykänny siitä mitenkään erityisemmin. Mutta nyt kun olen katellu kauniita pitsiliinoja ja virkkauslankoja, niin oon päättäny opetella tekemään liinoja. Joen Langasta löysin tarjouskorista tämän kauniin pinkin sävyisen Gjestalin virkkauslangan. Lisäksi myyjä oli ystävällinen ja anto mulle mukaan pari erillaista virkkausohjetta.


Kävin viime lauantaina pyörähtämässä Sarustiikassa, joka sijaitsee Joensuun keskustassa olevassa Taitokorttelissa. Oon vasta kerran aikasemmin tajunnu käydä tuolla, vaikka monet onkin kehunu sitä - eikä suotta. Ja voi että siellä oli paljon kaikkia ihania tavaroita, oisin voinu ottaa niistä mukaani vaikka jos jonkinmoista. Ajatuksissani oli kuitenkin päällimmäisenä löytää joku ihana naulakko, johon voisin ripustaa miun helmet ja kaulakorut, sekä semmosta juuttinarua (?), jota voisin käyttää Tilda sydämissä ja pakettien solmimisessa. Ja minähän teinkin löytöjä!


Elikkä narua löytyi ja kaikenlisäks se oli pakattu niin nätisti, että en varmaan raaski vähään aikaan ees avata tuota :D


Lisäksi mukaan lähti valkoista pitsiä, joka oli myös laitettu niin nätisti rullalle, että ihan miellellään makso tuosta sen 5 euroa.

Ja löysinhän minä lopulta myös sen naulakonkin, jota oli jäljellä ainoastaan tämä yksi kappale. Ja onneksi minä sain sen, koska tykkään siitä ihan hirrmuisesti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti