tiistai 8. syyskuuta 2009

Tiistain tunnelmia

Väsyttää. Väsyttää ihan sikana. Osasyynä siihen voipi olla se, että menin eilen töitten jälkeen uimahalliin ja vetelin siellä sammakkoa 1,5 km. Koskaan ennen en oo uinu niin paljoa kerralla, joten oon hyvin ylpee itestäni. Kotiin päästyäni sitte vetäsin vaan nopeesti jotain ruokaa nassuuni ja sit pitikii jo lähtee ruokakauppaan, josta kotiin selvisin seittämän maissa. Yllättäen kaupasta lähti taas mukaan pari lankakerää Sukkasatoa varten, sekä aivan ihanan pinkit Vallilan tyynynpäälliset. Paitsi nyt kun kattelen noita päällisiä, ni tuntuu että tuli tehtyä vikaostos, koska esim. tuolta Anttilan sivuilta löytyy paljon kaikkia vielä ihanempia päällisiä! Haluisin niistä kaikki :D Vallilalla on kyllä muutenkin ihan hirmusesti kaikkia ihania kankaita, joista haluisin verhoja, pöytäliinoja, tyynynpäällisiä..kaikkee!

Tänään mulla alkaa Vapaaopiston kuntojumppa läheisellä koululla, joten tällekin illalle olis siispä tiedossa liikunnallista ohjelmaa. Ihan hyvä vaan. Viime syksynä olin yhessä toisessa jumpparyhmässä, jossa minä olin nuorin ja kaikki muut oli n. 30-40 vuotta vanhempia :D jumpan tahtikin oli sitte sen mukainen...nytpä siis vaihoin ihan suosiolla siihen vähän rivakampaan ryhmään, jossa saattaa ehkä saada hienkin pintaan.

Näissä tunnelmissa jatkan työpäivääni, jota on jäljellä vielä vajaat viis tuntia :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti